DARMOWA DOSTAWA OD 99ZŁ

Dostawa i zwroty

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.

O swojej decyzji zwrotu lub reklamacji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres kontakt@tarana.pl, prześlemy potrzebne informacje do wypełnienia w ramach odpowiedzi oraz odpowiemy w czasie do 3 dni roboczych na podany adres mailowy.

Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.

Warunki zwrotów:

Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:

  • Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni

Zwrotowi nie podlegają następujące towary:

  • Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
  • Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.
  • Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.
  • Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.

Zwrot towarów

Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na następujący adres:

ul. Wojska Polskiego 8/5, 44-300 Wodzisław Śląski

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.

Warunki dostawy

  • Standardowy czas dostawy – Zamówienia są realizowane w terminie 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
  • Wydłużony czas dostawy – W wyjątkowych przypadkach, gdy wystąpią opóźnienia w dostawie towaru od dostawców, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu do 14 dni roboczych. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o przewidywanym terminie dostawy.
  • Informacja o opóźnieniu – W przypadku wydłużonego czasu dostawy Klient ma możliwość:
    a) zaakceptowania nowego terminu realizacji zamówienia,
    b) rezygnacji z zamówienia i otrzymania pełnego zwrotu wpłaconej kwoty.
  • Koszty dostawy – Koszt dostawy zależy od wybranej metody wysyłki i jest podany w trakcie składania zamówienia.